dijous, 28 d’abril del 2011

Bernina 440 Quilt Edition

Aquesta és la meva "altra nena": la Bernina! amb ella hi passo moltes hores! La Bernina 440 és una GRAN GRAN màquinade cosir, amb moltes aplicacions i puntades, sobretot aquesta edició especial per Patchwork.
A més a més, la 440 inclou la pata de doble arrastre i el BSR especial per acotxat lliure (un gran invent!) i és una màquina de cosir que permet tot tipus d'actualitzacions i s'hi pot aplicar el mòdul de brodat.
N'estic molt contenta!
A totes les quiltfanàtiques que estiguin pensant en comprar-se una bona màquina de cosir els hi recomano. Aquest va ser el meu regal de reis! és que em vaig portat molt i molt bé!!! je,je...
La van comprar a Bernina Girona.
Us adjunto el link del blog de la botiga, on s'imparteixen tot tipus de cursos monogràfics entorn del patch, de la costura i del brodat. Jo ja he fet els monogràfics: Acotxat 1er Nivell, Aplicacions i Reversible. Us adjunto la foto del camí de taula reversible que hi vaig fer.



Camí de taula reversible. La tècnica del reversible amb màquina de cosir és molt pràctica, vistosa i funcional. És molt útil per fer "coltxes" encoixinades cosint i acotxant ambdós costats alhora..., fent la labor i el acotxat final al mateix temps! guanyes molt i molt de temps!










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada