dissabte, 30 d’abril del 2011

El punt de creu

Abans de començar a fer Patchwork, des de petita havia fet molt de punt de creu... tant bon punt em vaig quedar embarassada vaig començar a fer moltes labors de punt de creu per la Clàudia. Encara no coneixia el Patchwork, no el va vaig conèixer fins a la meva baixa de maternitat, que va ser quan la meva cunyada em va engrescar i vaig començar a fer classes a on ella en feia...

Com que donava el pit, la Clàudia també venia a classe . Era la gran distracció del grup! ens ho passàvem molt bé!

Aquí us presento alguns dels treballs de punt de creu que li vaig fer a la floreta...
una tovallolla "arroyo", un pitet i un porta biberó a conjunt...  






També li vaig fer un porta xumets per en Biel, el patufet de la meva amiga Alba...


Fins demà! per cert que tingueu un Feliç Dia de la Mare!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada